Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Carla, ben getrouwd met Henk en heb een dochter en schoonzoon. Ook hebben wij een lieve kleindochter en kleinzoon.

donderdag 10 januari 2013

Kerstkaarten

De linker kaart is een met de hand geëmboste kaart. Dat was lang geleden hoor dat ik dat deed. Vond het wel weer een uitdaging om te doen, vooral het uitsnijden.
De rechter kaart zag ik op een ander blog maar heb helaas vergeten dat te noteren. Zie jij dat jouw kaart hier van is nagemaakt? Laat het me weten dan zet ik dat erbij.
Deze kaartjes heb ik gemaakt voor mijn kleindochter en -zoon. Ze waren er erg blij mee. Ze staan nu nog op hun kamer te pronken.
Dit is een kaartje met een digi van Dulemba.
De pinguin vindt u hier.

1 opmerking:

  1. Carla, I love it! I'm going to feature your creation in my next Coloring Page Tuesday newsletter. If you, or your friends, are not subscribed, you can do so at http://dulemba.com/index_ColoringPages.html . Cheers and keep creating! e

    BeantwoordenVerwijderen