Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Carla, ben getrouwd met Henk en heb een dochter en schoonzoon. Ook hebben wij een lieve kleindochter en kleinzoon.

dinsdag 22 januari 2013

Breien, wat leuk!

Op dit ogenblik ben ik helemaal verslingert aan het breien.
Vroeger altijd veel gebreid maar de laatste jaren heb ik bijna geen breinaald aangekeken. Mijn kleindochter is nu ruim 5 en begon zo leuk met de poppen van haar moeder (onze dochter) te spelen. En die poppen liggen nog steeds hier bij ons.
Daar moest toch eens iets voor gebreid worden om de kleren eens te kunnen wisselen.
Maar goed ook andere dingen moesten er aan geloven. Ik zal daar later nog wel wat foto's van opzetten.
Deze keer zijn het warme sokken voor mijn kleindochter geworden om in haar laarzen te dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten