Over mij

Mijn foto
Mijn naam is Carla, ben getrouwd met Henk en heb een dochter en schoonzoon. Ook hebben wij een lieve kleindochter en kleinzoon.

zaterdag 6 november 2010

Waxinelichtje




Waxinelichtje voor de creakring

Omdat ik voorlopig nog even met mijn voet omhoog moet zitten ben ik ook maar aan wat anders begonnen dan kaarten maken. Deze heb ik vorige week gemaakt en ik ben er met nog eentje bezig, een derde zit nog in de planning. Niet dat ik dat heb afgezworen, nee hoor. Maar de creakring houdt aan het eind van deze maand een Winterfair en nu kan ik nog mooi wat dingetjes voor de verkoop maken. Ben ook nog bezig met Merci-doosjes, die laat ik de volgende keer zien, moet er nog wat aan veranderen.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Carla,
    Ik had je waxine lichtje en chocolade doosje wel gezien hoor, ziet er prachtig uit
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, staat niet bij hoe je dit prachtig waxine lichtje hebt uit je mouw getoverd,haha, so sweet
    Grtjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen